Breloczki na zamówienie wracają do gry!

breloki reklamowe medale
Dziś breloczki, to już nie te same gadżety, które znamy z przełomu lat ‘90-’00 | fot.: Materiał partnera zewnętrznego

Pewne gadżety reklamowe nigdy się nie zestarzeją. Nie oznacza to jednak, że świat stoi dla nich w miejscu. Nieustanny postęp otaczającego nas świata wymaga, żeby i one dotrzymywały mu kroku.

Nie inaczej jest w przypadku breloczków na zamówienie. Zmieniające się upodobania klientów, rozwój innych gadżetów promocyjnych, konkurencja i wiele innych czynników wpłynęło na to, że ich producenci w celu spełnienia potrzeb klientów musieli opracować nowe rozwiązania. Dziś breloczki, to już nie te same gadżety, które znamy z przełomu lat ‘90-’00. Znacząco różnią się od popularnych wtedy breloków wykonanych z plastiku, metalu i imitacji skóry lub innych materiałów.

Tandeta to już przeszłość!

Firmy poszukujące breloczków reklamowych mają dzisiaj zdecydowanie większy wybór, i to nie tylko w kwestii wzorów. W zależności od budżetu znajdą dla siebie rozwiązania tańsze, jak i droższe. Te pierwsze nadal opierają się na gotowych wzorach, ale techniki druku i grawerowania rozwinęły się przez co mogą zawierać nie tylko proste napisy, lecz także bardziej skomplikowane wzory.

Korzystanie z gotowych wzorów nie jest jednak wyborem dla firm, którym poza posiadaniem gadżetu reklamowego zależy jeszcze na jego jakości i unikalności. Te z nich, które mocno dbają o swój wizerunek wiedzą, że budżetowe rozwiązania to rozwiązania masowe. Ich jakość często nie dorównuje tym, które produkowane są od podstaw. Właśnie dlatego coraz częściej zarówno duże, jak i mniejsze firmy decydują się na breloki reklamowe produkowane od podstaw. Gdzie? W sieci można znaleźć oferty wielu producentów realizujących takie produkty – np. strona https://mccmedale.pl/breloki-reklamowe/.

Liczy się jakość i możliwości

No dobrze, dużo powiedziane zostało już o tym, że jednym z najlepszych rozwiązań dla firm, które poszukują breloczków są te produkowane od podstaw, a nie na przygotowanych wcześniej wzorach. Dlaczego?

Przede wszystkim decydując się na projekt tworzony od podstaw możemy przygotować go zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Dzisiejsze techniki produkcji pozwalają na wiele. Personalizacja wzoru nie ogranicza się już tylko do prostych napisów z danymi kontaktowymi.

Breloczek w kształcie naszego logo? Proszę bardzo! Wykonany w kolorze metalu, a może z ręcznie malowanymi elementami – to też możliwe! 2D, 3D, z ażurami… opcji jest bardzo wiele i z pewnością będziemy w stanie wybrać tę najlepszą do naszych potrzeb. W obliczu problemu z pomocą przyjdą nam również pracownicy firmy, do której wyślemy zapytanie. Te najlepsze mają w zwyczaju nie tylko oferować pomoc z ustaleniami, ale również przygotowywać wizualizacje końcowych produktów, które ułatwią podjęcie decyzji.

Breloki reklamowe
Personalizacja wzoru nie ogranicza się już tylko do prostych napisów z danymi kontaktowymi | fot.: Materiał partnera zewnętrznego

Ile to będzie kosztować?

Każdy doświadczony pracownik marketingu zna uniwersalną odpowiedź na to pytanie. – “To zależy” – znajdzie odniesienie również i w tym przypadku. W zależności od wielkości zamówienia, ustalonych szczegółów co do samego wzoru, jego wielkości, użytych kolorów, techniki wykonania, czy też dodatkowych elementów jak opakowanie cena będzie oscylować w granicy kilku-kilkunastu złotych.

Czy to dużo? Wydawać by się mogło, że tak, ale biorąc pod uwagę, że breloczki “z gotowców” są niewiele tańsze, czynnikiem, który decyduje o wyborze powinna być wspomniana już wyżej jakość i możliwość pełnej personalizacji odlewanych z metalu produktów. W ostateczności liczy się przede wszystkim wrażenie, które gotowy breloczek wywrze i pozostawi na osobie, której zostanie wręczony. A to w przypadku realizacji na zamówienie będzie zdecydowanie lepsze.


Materiał partnera zewnętrznego