Kochasz makijaż? Odkryj „Make up in the City”!

Kochasz makijaż? Odkryj „Make up in the City”!
„Make up in the City” to nietuzinkowy serial z udziałem Margaret, którego motywem przewodnim są trendy w makijażu i nowości na rynku drogeryjnym. | fot.: materiał zewnętrzny

Uwielbiasz nowinki kosmetyczne i z zapartym tchem śledzisz urodowe profile na Instagramie? Chcesz pozostawać na bieżąco z aktualnymi trendami i stale szlifować techniki wizażowe? Jeżeli tak, z pewnością pokochasz „Make up in the City” – nietuzinkowy serial z udziałem Margaret, którego motywem przewodnim są trendy w makijażu i nowości na rynku drogeryjnym.

„Make up in the City” – dlaczego powstał?

Formaty urodowe na platformie YouTube nie są niczym nowym. Pasjonaci makijażu od lat prowadzą własne kanały makijażowe, dzielą się trikami wizażowymi i tworzą tutoriale, które w przystępny sposób pokazują, jak stworzyć zarówno prosty codzienny make-up, jak i niebanalny okolicznościowy look. Niestety większość materiałów nie spełnia oczekiwań współczesnych widzów – długie poradniki zniechęcają do oglądania, a nieprofesjonalne produkcje drażnią słabą ekspozycją poszczególnych etapów pracy makijażysty. Odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie odbiorców na lekkie, ale zarazem profesjonalne treści jest „Make Up in the City”.

„Make up in the City” – pierwszy serial o makijażu

„Make up in the City” to coś więcej niż kolejny kanał o kosmetykach i make-upie. Osoby zaangażowane w projekt są dobrze znane w social mediach i tworzą doskonały team różnych, ale dopełniających się osobowości. W ekipie znalazły się m.in. Margaret, twórczynie youtube’owego formatu „Beksy” – Ola i Nadia, topowa vlogerka Olciiak oraz Wiki z kanału „Tofiki”. Dziewczęta występują w roli amatorek, które dopiero uczą się tajników makijażu. Pierwsze skrzypce na planie „Make up in the City” gra oficjalny makijażysta marki Maybelline New York.

„Make up in the City” – odcinki

W każdą środę o godz. 16.00 na kanale „Make up in the City” pojawia się nowy odcinek, który przedstawia przygotowania makijażu scenicznego Margaret oraz kulisy ważnych eventów. Poszczególne sceny serialu nagrywane są w kultowych warszawskich lokalizacjach, m.in. na dachu klubu The View czy w wakeparku.

Dlaczego marka Maybelline podjęła współpracę z Margaret?

Margaret stanowi wzór dla wielu młodych dziewcząt. Hasło marki: „Make it happen” w wyraźny sposób odnosi się do przebiegu jej kariery. Margaret jako pierwsza polska ambasadorka marki dołączyła do grona gwiazd światowej sławy wprost z Nowego Jorku. To duże wyróżnienie dla piosenkarki, zwłaszcza że Maybelline jest obecnie marką kosmetyczną numer jeden na świecie, skupiającą wokół siebie wiele osobowości ze świata mody, m.in. Adrianę Limę i Gigi Hadid.

Jeżeli chcesz być na bieżąco z trendami makijażowymi, koniecznie subskrybuj kanał „Make up in the City” na YouTube. Premiera nowych odcinków na kanale Maybelline ma miejsce w każdą środę o godz. 16.00. Warto wiedzieć, co w trawie piszczy!


Materiał zewnętrzny